fredag 4 maj 2012

Äntligen

Jaaa ÄNTLIGEN har vi fått hem nya datorn!
Nu så kan jag börja leva lite igen,satan vad man blir låst utan en fungerande dator,visst vi har haft den stationära "barndatorn" i källaren men den fungerar inte som den ska!
Jag har ändå inte riktigt känt någon direkt insperation för att Blogga,men det kommer att komma ett lite längre inlägg framöver.
Nu behöver jag ett par koppar kaffe för att vakna till + att jag hör att lillplutten gör hyss i köket.

Ha en fantastisk dag mina vänner
kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Förstår det :).
Du har ju fullt upp med annat!
Det kommer nog mer inspiration sen.
Jag är inne på min 4:e kopp nu:)
Hemma och ska ha STORSTÄDNING!
Herre jisses hur här ser ut!
Bra att man ska ha middag ikväll, för då måste man ju!
(Eller egentligen inte!)

Påkånis och ha en kanonhelg!

(Hoppas på att hinna lägga ut tävling idag :)

Kraaaaaam!