torsdag 19 april 2012

Bocka av

Ja då har jag bockat av lite på "Att Göra Listan" idag.
Vi har beställt blommor,ringar,fixat väst och slips till Kaj och det bästa av allt är att vi redan har betalat allt,så det är bara att hämta ringarna när dom kommer och hämta Brudbuketten på själva "dagen"
Skönt,ska ringa i början av veckan nu och kolla om Linköping har fått in lite fina skor så att vi kan klara av den biten!
TYP så här kommer buketten se ut med Rosa Rosor,Vita Rosor,Rosa Gerbera,Vitt Sky och Pärlnålar...
Jag vill hålla ringarna lite hemliga ,men ungefär så här kommer dom se ut,men Vigselringen kommer att vara prydd med stenar runt om!
Anledningen till att jag köper två är att jag har "växt" ur min förlovningsring och skaffar nu en ny!
Kaj kommer att ha en Jacket med rosa skjorta,randiga byxor och randig väst,jag kommer som bekant ha en prinsess klänning,med Tiara och en enklare klänning till kvällen!

Jag lovar att det kommer att komma bilder och återberättelser från den stora dagen!
Nu ska jag strax skjutsa en av mina svägerskor till Linköping för ögon undersökning och sedan ska jag ladda för jobb imorgon.Kaj kommer att hoppas på att Brynäs ÄNTLIGEN tar sitt SM GULD i kväll,så han får sin tattuering hehe och jag är glad att jag inte är hemma under denna tillställning i kväll :)

Ha en God Kväll allihopa,så hörs av vidare! 
Puss & Kram

3 kommentarer:

Tessan sa...

OBSERVERA ATT DET ENDAST ÄR EN MÅNAD KVAR IDAG!!!!!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Tjihoooo! Nu är det nära!! Har du nerverna på insidan än?!
Förstå vilken dag det kommer att bli!!! Härligt!
Skönt att allt börjar bli klart!! Jag håller tummarna för att det sista också faller på plats!
KRAM!!!

Unknown sa...

Hehe...vad blir det för tattoo då??:-)

Men vad s.k.ö.n.t att det börja bli avbockat på listan. Då kan du börja varva ner( ja, försöka få ner liiite puls iallafall).
Brudklänning är så galet vacker, och aftonklänningen kommer du få SÅ kul i.
Kvällen diamant kommer du att vara!

Själv är jag precis nyvaken(!) efter att ha landat hårt på kudden i märtis säng.
Sov bort halva matchen, men det var det värt:-). 2 dagars intensiv nu, så jag är mööör
Vet du vad?? I maj ska jag neröver igen på utbildning!!:-) Date??

Har inte hunnit svara på ditt mess, för mobilen blev nollad igen.
Ett nytt tack:-).

Löv yoo!!
Kram på sig!