onsdag 2 november 2011

Höst Lov

Lucas har varit hos mig nu Måndag,Tisdag på lovet,i eftermiddag åker han till pappa och är där resten av veckan.
Inatt har han haft en kompis över natt, och dom ligger fortfarande och sussar,men Felix ville upp vid 6 och leka,så vi har varit uppe en stund.
Igår var jag på kvarterskrogen och åt med forna arbetskollegor/vänner,det passar perfekt att ta en vardag att käka och snacka lite,( skönt att jag är ledig idag) helgerna är ju oftast fullbokade tycker jag så det blev lagom att träffas vid 18 och så satt vi alla och gäspade och åkte hem vid 21 !Men trevligt hade vi och jag lyxade till det med ETT glas vin till maten,jag var den ende som drack för den ena körde bil och den andre var GRAVID!!!!! Kul

Idag ska jag fixa och dona,tänkte åka upp till Linus med hans lykta och gravliggare,sedan går vi upp till honom på lördag och tänder ljus och tittar ut över havet av lyktor som flammar,det är så vackert och vi har en jätte fin kyrkogård.Vi ska till mamma & Svidde en sväng på lördag och dom bor precis i närheten så då promenerar vi dit.
Vanliga måsten som handla,städa mm ska nog oxå göras idag,nu åker ju Lucas till pappa och då vi inte har några stora barn hemma så är det lite si och så med maten...men men ibland har jag lite för höga förväntningar på mig själv vad som ska göras så vi får se vad lusten säger senare!

Ha nu en riktigt god dag mina vänner :)
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att ni kommer till maja o svidde på lördag. ska kolla me matte o karin me. de skulle ev åka iväg över helgen, men inget bestämt vad jag vet. så vi får se, det kan ju bli en trevlig träff på lördag. bibbi kommer hit på fredag. ha de bra resten av veckan, själv ska jag göra ännu en arbetsnatt. kramisar. moster<3

Unknown sa...

Ha en supermysig helg vännen!
jag ska till minneslunden ikväll och prata lite med mina saknade änglar!

Vi får höras nå mer i helgen!
Kramar till tusen!