tisdag 15 november 2011

Ganska klart

Så, nu har ialla fall alla väggar fått färg och klistermärken har kommit upp så att det blir lite mer att titta på för Felix.
Billigt och bra alternativ i stället för dyra tapeter.




KVAR att göra är: annan gardin,fönster lampa och måla sängen.

Nu sitter jag och väntar på att Lucas ska komma hem för vi ska på Utvecklingssamtal senare,innan dess några läxor.
Imorgon är jag ledig och då ska jag åka till mamma och färga hennes hår och på Torsdag ska jag färga svägerskans hår :)
Då kommer fasters kicka Freja hit och då ska vi pussas ( för att inte tala om vad Felix och Freja ska pussas när han kommer från dagis)
På Fredag fyller en av mina kusiner 30 år och då är det Öppet Hus med mat och dryck på kvällen och i helgen vill Lucas åka med Kaj och fiska ( vilken bomb va?? undrar om Kaj vill det hehe)Han kom ialla fall hem med en 4 kilos Lax i söndags!Och vi har en till i frysen .Så den här veckan går nog i ett kick hörrni!

Ska nog ta och börja med julklapps handlingen med,,,jag gillar att vara ute i god tid och snart är det första advent sedan rinner tiden iväg.
Jag börjar bli lite smått stressad över bröllopet med,MÅSTE börja bocka av och göra saker klart snart känner jag,jag ska ta hjälp av svägerskan och brorsan och "lämpa" över lite uppgifter till dom.

Ja jag fick ju ihop några rader även denna gång,tack till mina Bloggvänner som finns där ute och skriver härliga inlägg,det är inte alltid jag kommenterar men oftast för det BLIR JU SÅ MYCKET ROLIGARE DÅ eller hur?

Ha en bra dag och var rädda om varandra

1 kommentar:

Unknown sa...

Heeeej gobruttan!

En hektisk vecka med andra ord!!
Så ledsen att jag inte hunnit kommentera..JO föresten..jag börja på jobbet faktiskt FÖRRA VECKAN!!, men mitt i lunchen fick jag avbryta för köpsugna golvkunder, så det raderades eftersom jag inte hann spara :(


OJ vad fint det blev i rummet!
Gillar färgerna mucho!
Jag hade ju planerat in nu på hösten att riva väggarna i lekrummet...tror inte det då :(
Får bli vårprojekt utan årsnummer :)
Å med dekaler man man göra mycket!
Jag hittade ursöta ugglor på panduro till wille. Nu är de Märtis favorit.
Ett glatt rum har ni iallafall fått till!
Precis som barn vill ha det!

Hur går det på jobbet då?
Kommit in i trallen å skippar lapparna? Hoppas det!
Själv har jag varit hemma mån-ons med prickikorv-wille...vattkoppor...jättekul...not!

Märtis var sjuk förra veckan, å du vet ju hur mycket man hinner med sjuka barn...mmmm...
Men imorgon blir det skiftbyte av vabbning, så då blir det jobb å sen 2 dagars inventering. Tjohoo :)

Om du kan ska du naturligtvis deligera bort lite punkter till andra ang bröllopslistan!
Förstår att det börjar kännas stressigt, men ta det lugnt...det kommer att bli den bästa dagen i era liv ändå.
Jag har ju ett tag till på mig, men det är klart man blir stressad när man fastnar på sånt man har lite svårt att välja på...SÅ typiskt mig!

Nu ska jag hämta upp prickikorv i traktorn hos pappa och sen in till Hudik å hämta Stina.
Ikväll ska jag försöka hinna med ett inlägg...har "några" kort som ligger redo.

Kram till dig och ha en fortsatt bra vecka!
kram vännen!