lördag 26 november 2011

Dåliga bilder men dock



Jag vet! jag har varken höjdar kamera eller ro att ta vackra skarpa bilder,men ni får hålla tillgodo.
Så här blev köket,(ska upp julgardiner senare)Vardagsrummet ( ska oxå få julgardiner)Andra fönstret i vardagsrummet och sovrummet.
På nästa bilder ser vi,Felix rum,Lucas rum,hallen o den fina kandelabern i vardagsrummet som jag kommer att tända ljus i mycket nu framöver.

Idag blir det att springa runt i lite affärer och imorgon blir det stan för Julskyltningen.
Jag äger ETT par mysbrallor och igår när jag städade sprutade jag ner dom,mitt linne,alla badrumsmattor och en handuk med KLRIN så allt ser ut som illa Batik från 60-70 talet....shit,så det blir att köpa nytt idag så ska jag slå in julklappar imorgon.

ha det gott i Advent
kram

4 kommentarer:

Unknown sa...

sölmaja! :)

Haha...skulle ha velat höra ramsan som kom med klorinet:)

Å här var det bilder :)
Ser ut som ni har ett stort vardagsrum!
Kan tänka mig att kandelabern kommer att få lysa mycket!
Det brukar bli så fint sken.

Måste vara skönt att ha lekrum nu va?? Färgglatt och härligt :)

Skulle ju så stort till Sundsvall igår, men det blev lite ändring.
Vi tar en sväng upp imorgon efter jobbet istället.
Blir det lite julklappar och en till förvaringsmodul till lekrummet.

Vet du...det började snöa här imorse :)
Kanonbra planering av väderguden tycker ja.
Så nu har det skottats (mer sand å sten än snö, men wille njöt.
Märtis stod som ett frågetecken på bron när dörren öppnades..
"Va fasiken är det här för vitt"-mimiken. :)
Sen placera hon sig i pulkan och den ville hon INTE lämna!

Nu ska vi åka på lite julmarknad här i byn och fika med våra vänner :)
Ostkaka...ja säg då bare OSTKAKA! Mums!

Ha en härlig första advent vännen!
PÅKÅNIS!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hur mår min cybervän?! KRAM!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

NU kan du tävla!! KRAM!!!