lördag 5 november 2011

måla

Vi håller på för fullt nu att måla i Felix rum,det kommer lite bilder i morgon kanske,eller på onsdag när jag är ledig och har lite mer tid.
Färgerna hittils är ialla fall Limegrönt och Turkost,det kan bli en Blå och Ljusgult med,men vi får se när vi gjort klart de första väggarna...

Nu blir det tvättning och framåt kvällen mys med släkten,jag får återkomma med ett längre inlägg senare då om det är ok,men jag tänkte att ni som tittar in ville se en ny rubrik och lite ny text ialla fall :)
SÅÅÅ varsågoda!

Ha en toppen Allahelgona helg
kramisar

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vi vill seeeeee!! Vad spännande!
Klockan är 11:17 och jag ligger i soffan och ÄTER CHIPS!!!
Vi var på byfest igår så jag är lite trött idag även om vi kom hem i rättbra tid!!
Ha en skön söndag!!! KRAM!!!