söndag 20 november 2011

Lust

Känner faktiskt lite lust för att göra fint inför Advent.
Vill köpa Hyacinter,Julstjärnor och Amaryllis känner jag.Ta fram alla stakar,stjärnor,advents ljusstake mm,MEN inte idag.
Framåt kvällen blir det Ineebandy med Lucas i LINGHM kl 18,vilket innebär att det blir en ganska sen och seg eftermiddag/kväll.

På Onsdag när jag är ledig ska jag till Linköping med mamma,då ska vi shoppa tyg till Felix gardin,köpa ett par julklappar,kolla in affärer mm.
Alla juklappar till "småbarnen" har jag nu klickat hem från nätet för smidighetens skull,har en till att köpa åt fasters kicka Freja kvar och sedan våra barn kvar + lite annat trix och fix,men men jag ska nog hinna i år igen :)

Klockan är nu 12,30 och jag ska masa mig in i duschen kanske och kliva ur mitt randiga nattlinne,svettpants och raggsockor.
Jag älskar lata dagar när man kan gå som en byfåne halva dagen och slippa bry sig om sitt yttre!Men men nu kanske det är dax som sagt.

ha det gott mina vänner så kanske vi ses igen i veckan??
Kram

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men va kul att se! Jag har väntat och väntat!!! Det gör så mycket med förändring med färg och "lullull"
Är det okej om man kommer och leker lite?! :)

Vi gíck ut en stund för att få lite luft, men rackarns så rått det var. Vi kastade lite pil med Thilda men det blev inte allt för länge innan tårna inte kändes.
Nu bllir det lite soffsittning ett tag. (läs hela kvällen)
Ha en bra vecka! Massa kramar!

Unknown sa...

Tjena raggsockan :)

Ja määään lusta på ru :)
Julklapparna har jag liiiite kontrollas på...tror jag...tänkte nätshoppa lite jag å, men det blir väl som vanligt....sista minuten-hämta-paket.
Men det hör väl till tänker ja!

TACK för dina rader...aj löv thäm!!

Ha en härlig dag nu på onsdag!
Vad mojsigt med shoppardag!
Jag och väninnorna (va tantigt det låter) ska dra till Sundsvall på Lördag...Blir väl mest låååånga fika och matstunder som vanligt å sen stänger man affärerna som sista kund...hihi...najsigt!

Kramen på sig!