fredag 25 november 2011

Advent

Nu nalkas Advent,my lord var tar tiden vägen?
Jag har placerat ut 1 vit Amaryllis,5 Vita Hyacinter och 5 Röda Julstjärnor lite varstans i hemmet och även satt upp Adventsstakar och Adventsstjärnor i fönstren.Jag skulle vilja visa lite bilder,men det får jag återkomma med.
Vi har legat sjuka i MAGINFLUENSA hela familjen så detta är första dagen vi är något sånär på topp och jag är ganska slut nu efter att ha städat bort det sjuka,tvättat och Advents fiffat,så bilder får komma senare,jag ville bara göra mig hörd och lämna ett litet avtryck i er vardag ( eller helg när ni nu läser detta)
SHIT glämde att ta fram Adventsljusstaken med Stearinljusen,ni vet 1234!
Hopp bara att rusa nerför trappen och leta i träsoffan igen då,(synd att locket är så tungt bara)

Tjingeling så länge och hoppas att ni får en alldeles förträfflig
FÖRSTA ADVENT!!!!
Kram Tessan

1 kommentar:

Unknown sa...

Men då är det Hej Advent hos er då:-)
Det är det inte här än....
Ja, jag skulle ju hinna med SÅ mkt igår när jag var ledig, men jag snickra å foga lite lister å typ ALLT ANNAT än jag tänkt.
Tur man är ledig i helgen.
Ska till Sundsvall å shoppa njuta lite imorgon å.
Farligt:-)

TACK min lilla raggis!!
En härlig känsla att veta att man är speciell<3.
Det är DU oxå!

Kramisar i massor!
Spännande med kort:-)