tisdag 1 februari 2011

Tacksam

Hej på Er
Jag läste precis en annan tjejs Blogg och där hade hon fotat ögonblick från nuet på sina barn,hur de lekte hade skönt soffhäng,käka lite mm och hon skrev just att hon var så lycklig över sina barn och jag kan inte annat än hålla med.
Jag är oxå lycklig över mina barn och även Kajs barn.Det är ett pusslande att hålla rutorna på plats ibland men summa sumarum,så  ÄLSKAR jag ALLA barnen.
Jag älskar ögonblick som när Lucas lutar sig över Felix och dom skrattar åt varandra,eller när de greppar varandras händer och busar! Mer kel och bus kommer det väl att bli ju större Felix blir.

Jaa jag är tacksam..tacksam för att jag har en familj med friska barn,en trygg sambo och en sammansvettsad släkt.Jag är lyckligt lottad,de finns dom som inget har,skit samma om jag inte är smal,rik,vacker,har överinterligenta barn,bor i stadens flashigaste villa med pool,stora Jeepar,båt,åker utomlands flera gånger per år....jag är NÖJD & LYCKLIG!

Dagens tanke ställare,eller hur?




En gammal bild på familjen Hovlund/Davidsson
( sista året vi ALLA firade nyår ihop innan de stora tjejerna gick på egna galej)


Kram och tack Hanna för din Blogg :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver så fint i din blogg så jag blir rörd.
När man ser korten på dina goa ungar känns i mormorshjärtat ska du veta.Det är skönt ha er i närheten.
Kram från mamma

Tessan sa...

Bra mamma dy kunde kommentera!
Tack

VI OCH VÅRT HUS sa...

Tack själv!
Kram