onsdag 16 februari 2011

Jo då så att

Så var det Onsdag,snart halvvägs in i veckan.
Blev inget inhopp på Baboon igår men det går fler tåg för det.
Satt & pluggade Svenska Grammatik med Lucas som har ett uppkommande svenskaprov
Alltså helt seriöst,,,,,jag vet inte att jag har haft nytta av att veta vad PLUSKVAMPERFEKT,PRESENS,INFINITIV,FUTURUM,KOMPERATIONER mm är.
Helt galet svårt!
Att plugga till musikprovet var roligare...
På ett sätt är det lite kul att hjälpa till vid läxläsningen,men lär sig liksom om saker från början och man märker att det är roligt att få en repetition ibland...( dock ej matte...hatar matte)


Tog en tur till stan igår och inhandlade mig ett par vårskor,skulle verkligen behöva en vårjacka med med det får vänta lite,tänker nämligen INTE köpa en jacka i den storleken jag är i nu...


Jaja,vad är en natt på slottet?


Snart så kanske insperationen är tillbaka och jag tar nya tag....

Ha en bra dag mitt i veckan då kära vänner!
kramen

Inga kommentarer: