onsdag 23 februari 2011

Kall jäkla Onsdag!

Eller hur? - 14 grader nu vid 8,30 tiden...BRRRRRR
Lucas ska med sina kusiner Oskar, Emelie & Klara och åka skidor i Godegård idag.Man fick visst prova snöskoter och få korv med bröd oxå!
Ganska trött efter att ha vyssat Felix till sömn några gånger sent i går kväll,inatt och i morse.
Snorigt,snorigt.

Hade lite planer på att åka och sova på Hotell i Norrköping mellan Fredag/Lördag,så Kaj och Lucas kunde fiska lite men vi får se....kan bli så att dom får åka över dagen på Fredag istället..kollar igenom räkneskaperna idag + att Felix är ju inte riktigt kurrant.

Från och med imorgon kan man ju förströ tiden med att kolla på Skid Vm oxå,men idag MÅSTE jag försöka gå ut en sväng oxå,har varit lite lat några dagar!

SEDAN MÅSTE JAG PÅMINNA ER OM ATT NI FÅR GÄRNA KOMMENTERA NÄR NI ÄR INNE HÄR.DET BLIR LIKSOM LITE ROLIGARE FÖR MIG!
Tack till Er som trots allt gör det....ni vet vilka ni är! <3

Kram från mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner mig lite träffad här nu som en icke-kommenterande läsare...ska försöka bättra mig :-) känner igen mig i mkt av det du skriver. Jag är oxå en 35-årig mammaledig motalabo med en 1-åring. Börjar försöka ta tag i mina kilon. Känner så igen mig i det du skriver om att inte kunna låta bli godis osv. Kör du på soppor & shakes nu? Jag gjorde ett försök att byta alla måltider för några veckor sen men orkade inte hålla i så länge tyvärr, jäklar vad svårt det är fast man så gärna vill se kilona försvinna!! Vill bara säga oxå att din blogg är fin & härligt positiv, feelgood helt enkelt! :-) Kram Stina

Tessan sa...

Tack Stina,det värmer!
Kul att du tittar till mig!
Just nu gör jag inget med vikten,äter lite frukost,typ sallad till lunch kanske 4 Ballerina kex till mellanmål,haha och vanlig middag på kvällen.Känner ingen insperation just nu så jag tar tag i det igen när jag känner lite mer energi!'
Kämpa på Stina,trägen vinner!
Kram Tessan

Anonym sa...

bra diet du håller gumman! låter kanon! he he. kul om ni kom iväg på fredag. en hotellvistelse e ju aldrig fel?! kul för lucas att fiska me Kaj me.en varm kram i kylan. moster.