fredag 25 februari 2011

Jippi

Fredag morgon.
Inte SÅ kallt ute nu.."bara" - 2,5.
Har gjort det nödvändiga.....betalat räkningar!Fy Fan säger jag...lika kul varje gång.
Felix och jag sitter här vid köksbordet,han är jätte trött och jag dricker kaffemugg efter kaffemugg.
Kaj och Lucas drog iväg 05,30 imorse mot fisket.Får se när de kommer hem.

Idag vill jag ha Vår,Värme,Sol och mindre kläder på mig.Gud vad skönt det vore att sitta på altanen och insupa fågelkvitter och solstrålar!

Oj nu börjar huvet på Felix åka ner i stolsbordet...kanske ska flytta över oss till sängen en stund så han får sin förmiddagslur!?



Just det.... JAG VILL HA ETT JAPANSKT KÖRSBÄRSTRÄD!


Det är så vackert!

Kramizar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett Japanskt körsbärsträd måste väl lillebror kunna fixa till dig. Kram Lotta

Tessan sa...

Ja det ska han få göra Lotta,han har röjt så mycket i trädgården så nu är det dax att tillsätta något!
kram