tisdag 22 februari 2011

Snorigt

Då har jag precis skjutsat Lucas till Sporthallen där det spelas innefotboll med Fritis idag.Lucas är för stor för att vara med men det är ju många polare där,så kan dom ju heja fram Vättern!

Felix har blivit smittad av Kaj och är hostig,snorig och allmänt gnällig.Igår var jag och min rygg helt slut när Kaj kom hem efter en gnällig dag med Felix,nu förstår jag ju varför.Natten har varit orolig för Felix,han har inte kunnat komma till ro,så det blev matning båda kl 02 och 06 imorse.
Som tur var kom storebror in vid 8 tiden imorse när mina ögon blödde av trötthet men Felix var pigg som en mört.Det blev sängmys med grabbarna och jag kunde blunda en stund till!

Framåt kvällen ska jag och grabbarna åka till min pappa som fyller imorgon,Lucas ska ge honom en kortlek,Felix har bidragit med fot och hand avtryck och jag ger honom lite gott och blandat!

Ha en fin fin Tisdag....det är ju underbart väder!

                                                      Det är humor i den här killen!!

                                                            Nästan ALLTID glad!!
                                                   Gröt är gott och skönt att ha i ansiktet!!!
                                       Stora ögon kan jag bidra med när kameran kommer fram!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

han är väl för mysig, måste komma upp och hälsa på er det var ett tag sen.
Kram Lotta

Anonym sa...

skapligt go`liten krabat ni har. han va ju hur glad som helst när ni va här i söndags. ända tills ni skulle klä på honom förstås. men de gillar väl inga barn? en stor puss t den lille gobiten, o en kram t dej! moster.

Tessan sa...

haha
Tack kära moster och tack för alla fina kommentarer!
kram