tisdag 25 juni 2013

Lärdom

Jaha ja...nu har jag gått ner lite mer än 19 kg,sedan starten med pulver och efter op.
Jag är jätte glad för att jag mår jätte bra!
Nu har jag börjat äta "vanlig" mat denna vecka och det har gått bra,men visst känner jag ibland
att jag får lite obehag då och då,men har absolut inte upplev att jag är på väg att dö eller att det håller i sig länge som en del har erfarit.
Idag åt jag dock Stekta nudlar,kyckling,räkor mm och jag var ganska hungrig och pillade i mig utan att tänka mig för och då blev jag PROPPMÄTT...
Det började vattna sig i munnen och det kändes som att maten satt i svalget...när jag till och med svalde saliven så var det nästan att bägaren rann över...och det gjorde den...
Man säger att Gastric opade inte kan kräkas,men det kunde jag,men det var bara den "överflödiga"maten som kom upp och Åååå vad skönt det var,för obehaget försvann direkt...om ett par timmar kommer jag att vara hungrig igen :)
Härom dagen åt vi ute på en pizzeria och då tog jag en räk/tonfisk sallad med pizza bröd och det gick jätte bra,var på McDonalds med sönerna pch då tog jag en Kycklingwrap,åt hälften och det gick jätte bra met med,till lunch i dag stekte jag potatis och ägg,,,det gick mindre bra,blev jätte mätt fort
Jaja så här kommer det att vara nu...att jag får prova och känna mig fram helt enkelt!

Ha en fin vecka mina vänner och tack för att ni tittar in
Kram

1 kommentar:

Lena sa...

Vad fantastisk du är som kämpar på!
Och det kommer säkert ta ett tag innan du lärt dej vad din kropp kan och behöver, men sedan...

Kramar