torsdag 6 juni 2013

Im Back

Har jobbat första arbetspasset nu efter op.
Jag hade ett natt pass 23-10 och det gick bra.
Jag hade med mig lite drick yoghurt och några blåbär som jag
kunde äta under natten vid behov,men det behövde jag inte.
Nu gäller det ju att planera när jag jobbar...ha med måltider
som ska räcka hela arbetspasset.
8-16,25 = Frukost mellanmål lunch mellanmål
16-24= Middag mellanmål
23-10=frukost mellanmål
Allt måste vara enkelt att ta med och jag kan inte räkna med att jag alltid
kan värma lunchen för det beror ju på vad min brukare ska göra under dagen.

Ja ja idag har jag ialla fall njutit av sol sedan tidig morgon just nu tröttnade jag,
tog en dusch och tar lite mer sol imorgon,jag jobbar dag lörd och sönd,så det
gäller att passa på nu.

Ha en fin helg och Grattis mitt vackra land på din dag :)

Inga kommentarer: