måndag 3 juni 2013

14 År

Idag för 14 år sedan åkte jag in till BB i Linköping för ett planerat kejsarsnitt..jag kände mig maktlös men tvingad att lita på att allt skulle gå som en dans med tanke på att vi ett år tidigare mist vår första son.
Jag visste att även denna gång skulle det komma en liten pojk, och namnet blev LUCAS...när hans stora varma kropp lades på mitt bröst och jag fick klart för mig att alla fingrar,tår,ögon,öron,ben,armar,händer mm fanns och allt var OK,så sa jag:
-Ta bort honom jag får ingen luft :)
Jaa stor var han och han har alltid sedan dess varit min "stora"pojke,så snäll,så klok,så lugn,så glad och enkel....visst han har sina "tonårssidor" då och då men dom är lindriga och hittils trots att han har tagit ett stort kliv upp till högstadiet där mycket förändras för många,så är han samma fina pojke!

Stort grattis till min nyblivna "fjortis"
mamma älskar dig <3

Inga kommentarer: