måndag 11 juni 2012

Härlig Helg

Här har vi firat Studenten minsann,min kusin/gudbarn/brudtärna har tagit Studenten med pompa och ståt,blev en hel del Stipendium och jätte bra betyg,kul för henne.Även Kajs mellan dotter tog studenten men hon är inte riktigt klar än så henne väntar vi med att fira när hon är helt färdig med allt och fått sina slutbetyg.
Lördagen spenderades i Linköping där vi köpte lite leksaker till Felix,det blev ett bord,två stolar och en rutschkana,vi skulle ha köpt ett plasthus men det fick inte plats i bilen så det får vi ta en annan gång.Lite fotboll på det och lite grillat så var lördagen fulländad.
Söndag blev det trädgårdspyssel,Kaj klippte häckarna,vi planterade om lite buskar,vi åkte och köpte Pelargoner till blomlådorna mm.Det var en LÅNG söndag.
Vi hade lite besök från Skåne med,nu är det så att Cykel veckan börjar här i Motala,,
Vi har minivättern,tjejvättern,halvvättern,Vätternrundan mm mm,så nu är det lite crazy i stan :),men det är kul med liv och rörelse och man får planera sitt bilkörande för man kommer nämligen inte fram överallt!

Ja jag tror att jag nöjer mig här så länge,jag återkommer nog med något inlägg längre fram i veckan,sedan blir det nog lite sisådär för jag går på att jobba heltid i sju veckor i sommar nu!!

Glöm inte bort att kommentera,det blir ju så mycket roligare för den som sitter och knappar in ord här då?!


Kram på Er

Inga kommentarer: