måndag 19 mars 2012

Veckans bukett

                Ja det blev vita Tulpaner! Klass ll med det kan ingen tro,dom var jätte fina ju!



 Passade på att förgylla hallen med genom att sätta varsin Tulpan i dom söta vaserna jag köpt!



 Har ju planterat Penseer med men dom ser inte mycket ut för världen nu,men dom kommer nog att med vårens hjälp,växa till sig skulle jag tro...ett par krukor med Mini Påskliljor måste man ju ha med!


Här är det storm idag och jag vabbar ett par dagar med Felix som inte är ok i sin magen än!! NU har han äntligen fått i sig en kokt potatis med smör och såklart så har han redan bajsat ut det i form av vatten...vojne vojne det blir nog bra till slut.
Ha en bra dag mina kära.
Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin din blogg har blivit, inte för att den var dålig innan. Rackarns vilket snyggt teckensnitt.

Hoppas det är bättre med Felix och att du mår prima. Kramiz
/an1e

KNORKAN sa...

Jag älskar vita tulpaner, så fint. Kram Knorkan