lördag 31 mars 2012

Jag vet

Ja jag vet att det är länge sedan nu,men vår dator hat pajjat så nu skriver jag ett kort inlägg på datorn som vi har ståendes i källaren och jag är inte riktigt överens med den kan jag säga!
Har nu jobbat sista dagen på frukten på Willys,kommer inte att bli tillsvidareanställd på just den tjänsten,men dom ser mig gärna kvar på Willys,men då dock i kassa,på golvet,mm
Jaa inte mig emot,det viktigaste är att jag har ett jobb,kan jag tycka och jag tycker ju att det är roligt med kassan och servicen på golvet mm och det var helt rätt tid att sluta i frukten nu då det kommer en Påsk med en massa beslut på beställningar mm och det kan vara väldigt svårt  att få till det rätt och kraven är höga!

Idag har jag varit i Linköping med min mamma och köpt en spets Bolero till min Bröllopsklänning,jag har köpt smycken,kollat på skor mm.....snart så.
6 kilo har försvunnit med på ett par veckor och det är jag glad för,jag dricker fortfarande påsar ,men äter lite grann.Jag tänkte köra på så länge som jag känner för det och några kilo till  vill jag allt gå ner,sedan kan jag ju ta ett kraft tag några veckor innan själva vigseln med ju :)

Ja nu laddar vi för en Påskvecka då och det blir lugnt för vår del för jag jobbar Påskhelgen och på Långfredagen ska Kaj åka till Öland över dagen och fiska.Det blir nog en rolig och intensiv vecka på jobbet kan jag tro och det är ju kul, eller hur?!

Jaha,men ha en bra helg då mina vänner
Puss & Kram Tessan

1 kommentar:

Unknown sa...

Har du oxå en sån?!?
Min dator har jag fått "hjälp" med att ställa om lite...går fort dä:-).
En mysig dag! Åh vad spännande!! Jag riktigt myser med dig!
Du kommer bli vackrast!!!!
Till Öland över Dan?? Ja tänk, de kan göra vad som helst för fiske:-) Janne är lika Dan.
Här har vi kört hårdrace ute i blivande vardagsrummet. Härligt när man ser att det händer nå. Perfekt att ungarna äntligen nått åldern då de leker å har skoj tillsammans ute. Man får sååå mycket gjort. Ska försöka få till ett inlägg å snart. Tänkte det var dax för min tävling på bloggen. Kom av mig helt nu när man varit lite Depp, "men jag reser mig igen".

Skönt ändå att du har möjligheten att få vara kvar. Å allra helst om man känner att man vill jobba kvar, men kanske inte med det man börja med. Det är ju omöjligt att veta hur det känns efter ett tag.
Fördelen är ju att man kan vara på fler
avd. Hive Five to you, bäjb!

Nu har mannen kommit tillbaks efter en rutt med blinkbilen:-)
Nu blir det filmtajm.
PÅKÅNIS!