onsdag 21 mars 2012

Så Kan Det Gå!

Ja så kan det gå när man har lite tid över...då kan man exprimentera lite med Bloggen,så här blev det.
Vackert? Nja det vet jag inte ,men så här får det bli ett tag.
Felix har peppar peppar bara bajsat en gång i dag hitills,hoppas att det stabiliserar sig lite nu!
Jag ska ialla fall jobba Tor-Fre,så då får pappa ta över och vara hemma.

Har tittat på lite frisyrer till Bröllopet och här får ni en glimt av hut det KAN komma att se ut:



Observera att jag INTE har lika långt hår som dessa vackra brudar,men ni förstår nog åt vilket håll det lutar ialla fall?
Har även klickat hem två klänningar till kvällens festligheter och nu väntar jag spänt på att dom ska dimpa ner,så jag får prova vilken jag ska ha och skor har jag tänkt att kolla på i slutet av månaden,det bör ha kommit in lite sandaletter/pumps inför skolavslutningar och bal nu och jag har tänkt Vitt/Silver/Strass.....typ kan ev bli en liten svart till kvällen så att jag kan skaka loss rumpan natten lång hehe ( kan se mig själv stapplandes på höga klackar,lite rund under fötterna,trött som en humla med Tiaran på svaj,lite lätt huvudvärk och fantastisk nöjd med en underbar dag/kväll framåt morgon timmarna)Eller vad tror ni?

Ja om drygt två veckor så vet vi hur många vi blir och då kan vi gå vidare med steg två i planeringen= dukning mm.Jag räknar med att vi är ett åttiotal cirkus ( på festen alltså,kyrkan lär bli en bit över hundra! :) )
Såg foton från förra Maj vid den tiden vi ska gifta oss och då gick vi i kortbyxor,t-shirt och svettades och vad jag har hört så ska Maj vara rekord varm i år! Kanske inte behöver värma mig i en Onepice på kvällen höhö!

Nä hörrni,nu skiner solen som bäst och jag ska passa på att njuta lite av den.
Ha det gott mina vänner
Puss & Kram

2 kommentarer:

Rose-Marie sa...

Bröllopet blir nåt stort och fint,något viktigt i ditt liv att minnas

Rose-Marie sa...

Den första frisyren var finast