måndag 9 juli 2012

SEMESTER

Nää,jag hade hellre jobbat hela tiden fram till nu och oxå ha semester som alla andra.Jag visste att det skulle bli så här i år men nu känns det jävligt tråkigt rent ut sagt att behöva jobba hela sommaren.
7 veckor heltid och 6 av 8 helger ( en eller två dagar)Får en vecka med stora sonen och allt vi hade tänkt att göra på helgerna får man trycka in nån ledig dag,hmmmmmm
Jag är jätte glad att jag kan jobba och tjäna pengar + spara stämplingsdagar med det suger att alla andra är lediga utom jag!

Så nu har jag spytt lite galla,kände att jag behövde det idag
FÖRLÅT för det!

Ha det gott och jag unnar er andra en FANTASTISK SEMESTER!
kRAM På Er

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vet att det känns BORING FAEN-KEDELIGT SHIT, men jag vet du ändå är bästaste mamman som ger all din lediga tid till barnen. Bit ihop vännen! Du gör det suveränt! Å lite fett på lönekontot är ju inte fel! Får du semesterdagar nu eller blir det semersätt på lönen? Här har jag haft min första semesterdag med regn, regn å regn. Kul att tvinga ut barnen i regnet, men med rätt kläder var det kul! Sandkakorna blev delikata! Nu håller jag på att kalka en dörr! Får se hur resultatet blir:-)

Pössar i massor och tack för hjärtiset:-)
Styrkekram till dig fru fin<3

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag lider med dig. Tråkigt att jobba när resten är ledig. Men nästa sommar, DÅ!!! :)
Här öser det ner regn non stop. Men då slipper vi det dåliga samvetet att vi är inne istället.
Njut av timmarna hemma mellan arbetsstunderna.
KRAM!!!!