söndag 15 juli 2012

Långledig

Härligt att sluta 16,00 på Fredagen och inte börja förns 16,00 på Måndagen igen!
Fredagen är man ju ganska trött så då blev det lite mat och tidig sängång ( det är ju inget nytt)Lördagen hade jag hela förmiddagen för mig själv då Kaj tog med sig Felix på sjön och Lucas cyklade längst Göta Kanal med sig kusin och hans familj.Jag passade på att göra ett besök på Apoteket och Plantagen ( det blev en bukett Rosa och en bukett Vita rosor)Jag gjorde oxå besök i min säng med en god bok.Lucas kusin spenderade natten här och dom har nog inte sovit speciellt mycket i natt och gick upp tidigt i morse,för att sedan åka och fiska.
Här har det varit ömsom sol ömsom regn idag,så det har blivit lite ute och lite inne.När jag har varit still för länge så blir jag rastlös så vi tog bilen en sväng och om en stund kommer mamma,Svidde min bror,hans Karin och lilla Freja på besök,det blri fint fint för tidigare på dagen kom min moster men man och dotter på en kopp Java...Ilove spontana besök :)

Nu skulla jag vilja slänga in en rolig bild men tyvärr har kameran blivit liggandes ett tag....nästa gång kanske?!

So long
kram

3 kommentarer:

Lena sa...

Vad skönt med långledigt, det behövde du säkert!

Tack för hälsning hos mej.

Kramar

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skönt med en långhelg!! Att hinna känna att man är lite ledig! Sambon är nu ivägskickad till Gaula i Norge i knappt en vecka! Som han har längtat, sorterat flugor och inpregnerat fiskekläderna! Fniss, dom blir som småbarn! Hoppas på lite fångst iallafall!!
Imorrn ska jag på en liten loppistur och jag hoppas på en massa fynd!! Ha en bra vecka!! KRAM!!!!

Unknown sa...

Hääääj! Hah...jag garva lite lätt när jag läste om ditt och chefens nya arbetssätt. Det är alltså SÅ man gör för att bli av med kunder som hänger på låset? Haha...
Hoppas helgen varit skööööön! Sparar lite sol tills vi kommer ner va??? Aj kåål juu! We are on our way snaaaart:-):-):-)

Påkånisen da!!