söndag 22 juli 2012

Jo Då Så Att

Blir lite långt mellan inläggen nu,men det faller liksom i från,jag är dock inne hos andra varje dag och tittar :)

Har äntligen fått en  tid hos kirurgen då man konstaterat att jag har hela gallan full med gallsten,kommer att operera bort denna inom en snar framtid

Har oxå införskaffat mig en mordern mobil....Samsung Galaxy II,jag hade den i två veckor sedan gick en knapp åt fanders så den är inne på reparation nu, och jag får den om ca två veckor igen( precis när jag äntligen lärt mig det viktigaste och börjat ta kort mm) men men...

Någon i min närhet har drabbats av sjukdom med,men det vill jag inte skriva mer om,men det upptar lite av min tanke tid just nu och det påverkar även mitt jobb.

Jag kommer att få efterlängtat besök i veckan som kommer,det blir great!
Vi passar även på att ta lite roadtrippar när jag har ledig dag mm,men det ser ut att bli lite av dom..

Min stora son kommer hem från sin pappa och ska spendera resten av sommarlovet hos mig,vi ska göra besök i Skara ( en av mina lediga dagar) och något mer ska det nog bli,vi får se vad.V 33 har vi alla fall helt för oss själva ( och lill plutten förstås)

Jaja,jag ska inte tröka ut er med mitt arbets snack men jag börjar bli lite sliten och det ska blir skönt när dom närmaste tre veckorna är över,kan bli lite tufft nu sista biten

Kan tyvärr inte skryta med några fina bilder denna gång heller ,men den som väntar på något gott...

Puss och Kramar till Er,mina fina vänner och Tack för att ni lämnar ett litet spår

Inga kommentarer: