tisdag 31 juli 2012

Ledig dag

Har varit väldigt social idag och har haft energi och lust för att vara social,vi har hunnit med mycket.Det tar ganska m,ycket på kraften att jobba så  mycket när alla andra är lediga och jag har haft väldig huvudvärk ett par dagar,jag tror att kroppen säger åt mig att vila och idag har jag gjort det!

Idag tog vi en tripp till Åtvidaberg där min pappas fästmö bor,min bror,hans Karin och lilla Freja var med mig och sönerna,det blev mat och fika och efteråt hälsade vi på min farmor och farfar och hann även med ett stop hos mamma och Svidde.

Nu finns det tid kvar för att ladda inför jobb resten av veckan,det är det fina med att börja dagen tidigt,man hinner liksom med så mycket.
                                                        Lucas Dedde Felix och pappa
                                                                              Torro
                                                                      Fasters gull Freja
                                                               Lill plutten Felix
                                       Torro passar på att ta bollen för Felxi när han ramla
                                                                          pappa
                                                                  Dedde,Karin Lucas
                                                                  Felix med morfar
                Lucas satte sig på gungan som inte har använts på ca 12 år och den gick sönder
                                                                              Brorsan lagar
                                                                     Karin och Freja
                                                            Ann-Helene och Felix

Ha en fortsatt trevlig Tisdag mina vänner! Kram

1 kommentar:

Lena sa...

En gång har jag varit i Åtvidaberg, min svåger har sommarhus där...och Åtvidaberg är inte precis ett stället man bara råkar passera, eller hur?

Du ser ut att haft en fin dag, bra att du vilar med fina!

Ha det gott, Tessan!

Kramar