måndag 22 oktober 2012

Nytt Inlägg

Ja det är väl dax va?!
Här rullar det på,vi har varit lite krassliga i familjen men nu börjar det ordna till sig tycker jag.
Hösten är verkligen här nu med sitt strilande regn,vackra färger,löv på marken ,klar luft mm
Jag gillar hösten,mys är var det är.

Idag ska jag ta tag i vikten igen,har fuskat lite nu ett tag,men skam den som ger sig...nu MÅSTE jag komma igång med motionen,det är den som fattas!!

Imorgon ska jag till Lirurgen och ta bort ett par leverfläckar,passade på att sola nu på morgonen för jag får väl bannor imorgon om att solning inte är bra + att jag kommer nog inte att kunna sola på ett tag efter bortkarvningen av dessa bruna fläckar....aj.

Skickar med lite bilder oxå eftersom att jag har varit så dålig på det!


Mina fina söner
 Ett vackert Linfält i sommras
 Här i från utgår vi när vi är ute med båten!
 En tokfia med namn Tessan
 Felic med sin systerson i famnen


Ha det gott tills vi hörs igen.
kram

Inga kommentarer: