lördag 1 mars 2014

Mars

Ja nu är äntligen tråkiga Februari över! Det har visserligen bara varit 1Mars i ca 10 minuter när jag sitter på jobbet och skriver detta inlägg. .Roliga saker händer i Mars...födelsedagar...vi ska få ett barnbarn till ( lille Elis är beräknad ett par veckor in i denna månad) det blir vår och i slutet av månaden ställer vi om till SOMMARTID!!!!
Längtar galet efter semester nu...har inte haft det på tre år så jag längtar. ..tänker ta tidig semester iår för vår önskesemester gick inte att uppfylla men jag tänker vara ledig en vecka senare med. ...så det så....
Just så här ser det ut på jobbet nu...baken i fotöljen...tv på utan ljud...larmen ställda...vatten och halstabletter fram lagda ( jag blir så torr i halsen på natten )...längtar redan till att klockan ska bli tio så jag får åka gem och sova!

Inga kommentarer: