måndag 5 augusti 2013

Sommaren

Hej på Er
Återbesöket gick bra,dom var nöjda med mitt leverne,det jag fick med mig var att tänka på att äta långsamt och inte dricka till maten ( jag sippar bara lite då och då... det var ok)
Nu vägde och mätte jag mig i morse och jag har gått ner 25,2 kg sedan starten och tappat en hel del cemtemetrar på olika ställen på kroppen.Jag mäter: Hals,överarm,byst,midja,höft,lår,knä och vad.
Underbart att titta tillbaka på siffrorna och se hur dom minskar :)

Och DU!!! Vilken sommar vi har haft va??!!
Idag börjar min make att jobba efter 4 veckors härlig semester,lillplutten ska tillbaka till dagis som han så ogärna lämnade i början av sommaren och snart börjar stora sonen i skolan med....
Fördelen med att inte ha haft någon semester är ju att man slipper ångesten som många känner dagen innan jobb start igen :)
Jag är jätte glad för de fina lediga dagarna jag haft och sedan kommer jag att vara ledig två veckor i början av September för då åker min brukare på smester med sin familj och det brukar vara riktigt fina höstdagar även då!


Nu blir det lite frukost innan vi ska sega oss iväg till dagis....idag ska Felix få två nya fröknar....det blir spännande!

Kram

Inga kommentarer: