söndag 28 april 2013

Hoppsan

Haha,ja så här kan det se ut om man somnar i solstolen på Altanen en April dag som denna!
Inte så att jag har ont men visst "hettar" det lite.Jag har lite grundfärg genom solarie kan jag tycka ( även om det var länge sedan nu) men DET ska man inte inbilla sig att det räcker för att bränna sig i den AS starka vår solen!Kul att dubbelhakorna och alla veck gör sig mer påminda än nödvändigt :(
Jaja man lär så länge man lever,lite aftersun på detta så ligger jag nog där vid nästa soltillfälle ialla fall :)

Kram till Er

2 kommentarer:

Tessan sa...

Och ni....
om ca fyra veckor avslöjar jag min hemlis....fnisss

Lena sa...

Ja, så det kan gå!
Jag har också tagit alla tillfällen i akt att sola den här helgen och faktiskt premiärsolade jag magen i går. Gillar!

Kramar