onsdag 30 januari 2013

Hopp

 
Kanske blir inte detta ett skit år som jag befarade!!
Saker och ting börjar att röra på sig och just nu är det många järn i elden!
Har hopp inför jobb,känner mig taggad och motiverad och VET vad jag vill,har fått svar på
min lever fläck och jag har INTE cancer ( än så länge)vi går mot ljusare tider och energin kommer sakta men säkert tillbaka känner jag,jag hoppas att ett lättare liv kommer framöver och med lättare menar jag vikten....måste ta tag i det här nu på ett eller annat vis...

Ett spännande möte senare i eftermiddag kan avgöre en hel del vad framtiden har att ge!

Kram på Er

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ha dig tillbaka här... saknat dina glada inlägg :D
Som sagt håller tummarna, så jag inte kan jobba ;) problem att skriva
på tangentbordet om jag ska hålla dem hela tiden. Men det kommer nog att gå kanon för dig om jag släpper dem emellanåt :D

/an1e

Tessan sa...

Haha
Tack Anette
Du får släppa för ett tag...lite nytta måste du nog göra annars undrar nog dom övriga vad du gör,sedan kommer det att pratas ute på golvet och till slut får stackars Uffe höra om en galen kvinna på kontoret som bara sitter med tummarna okramandes och då kanske han begär skilsmässa för han skäms över att du fakiskt är hans fru,så NÄÄÄ det vill jag inte vara skuldig till och snälla SLÄPP TUMMARA ( det räcker att du håller dom på all din fritid)
PUSSS

Tessan sa...

Ja ja
Jag menar OMKRAMANDES och SKYLDIG

Unknown sa...


Härligt, Vännen! Jag håller tummarna för dig! Konstigt, men när ljuset är påväg brukar det mesta lösa sig! Kramar och hälsa familjen!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.