fredag 17 augusti 2012

Festligheter

Har varit SÅ skönt att vara ledig denna vecka,har dock vaknat med huvudvärk första dagarna för att jag har legat kvar i sängen för länge ( OBS MAX 8,00) jag har ju gått upp 05,00 de senaste 4 veckorna.
Dagarna flyter på men det tar en dag eller två att aklimatisera sig till hemmalivet men nu njuter jag.

I Tisdags var jag,min man,min bror med sambo på KanalRocken,det var ös kan jag säga och lite lyxigt att spendera en kväll utan barn.Jag tror att Nanne Grönwall har lite bokstavs kombinationer,satan i gatan vat människan far på scen,hur härlig som helst och Sulo hade jag inte mycket kunskap om innan,men han var bra! och Annelie Ryden gör gamla klassiker som Sånt är livet mfl till ren lycka! Uno Svenningsson....nja,BROLLE ja han fick högsta skriken ,men njaaa sådär och Idde Schults gjorde inte mycket väsen av sig alls.

Jag måste säga att i Onsdags var det i varmaste laget här hemma,för varmt för att sitta och sola faktiskt,jag är inte van med värme i år,men jag njöt ändå och i går var det en mildare men underbar dag,då tog jag barnen o åkte till min moster och solade och badade,,ja ni läste rätt JAG BADADE! eller om jag ska vara helt ärlig så doppade jag mig bara.....snabbt!

På lördag är det dax för 50 års fest! Min faster blir medlem i 50 och över klubben!Vi ska vara i samma loge som vi hade Bröllopsfesten i,det ska bli kul och då kommer vi vara "barnlösa" över natten.

Klockan är 8,40 nu och jag sitter med en kopp kaffe framför datorn och mina söner sover än!
Felix har sovit hela natten i sin säng i sitt rum.
Jag älskar denna stund på dagen,när man får kuckilura lite för sig själv innan dagen börjar på riktigt!

Ha en fin fortsättning mina fina
Kram

Inga kommentarer: